خرید خانه در ترکیه
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

فقط باید توجه کنید که ملکی که خریداری می کنید حتما دارای سند باشد .مثلا در برخی روستاها و اطراف برخی شهرها خانه های بدون سند وجود دارند که با کمی دقت و بررسی و مشاوره میتوانید از وجود سند ملک اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید فعال بودن شرکت در مدت ۵ سال برای کسب اقامت الزامی می باشد.ولی نکته بسیار مهم اینکه به هیچ عنوان فقط به خاطر اخذ اقامت به علت هزینه های بالای بعد از ثبت اقدام به ثبت شرکت نکنید. این یک رویه رایج در ترکیه است و هیچ سو نیتی در این زمینه وجود ندارد. قیمت آپارتمان هایی که در منطقه باغچه شهیر ترکیه وجود دارند حدوداً از 3 هزار لیر شروع شده و در نهایت با توجه به بافت ساختمان، متراژ، چند خوابه بودن آن و… برای سرمایه گذاری در ترکیه متقاضی باید بیش از 18 سال سن داشته باشد، حداقل سرمایه اولیه 150 هزار دلار آمریکا را دارا باشد و همچنین اگر از طریق خرید ملک اقدام به سرمایه گذاری کرده است تا 3 سال نباید آن را بفروشد. Rating 5,0 (4) بودجه 7/14 میلیارد یورویی آن، فرصتی را برای بیش از 4 میلیون اروپایی جهت تحصیل، آموزش و کسب تجربه در خارج از کشور فراهم میکند).

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه درترکیه}

بنابر آمار، اغلب خریداران اروپایی سواحل جنوبی و غربی ترکیه را برای خرید ملک ترجیح می دهند، اما اغلب شهروندان خاورمیانه به دلیل وجود فضای محافظه کارانه و مناسب خانواده، خرید ملک در ترابزون را ترجیح می دهند. انواع آپارتمان های یک خوابه، دو و سه خوابه با چشم انداز سواحل مدیترانه را می توانید خریداری نموده و از زندگی در شهری زیبا لذت ببرید. استخدام: با توجه به تخصص و حرفه مورد نیاز، شرکت های ثبت شده در ترکیه می توانند برای فرد مورد نظر خود از وزارت کار این کشور درخواست اجازه کار کرده و در صورت مثبت بودن نتیجه این درخواست و دریافت اجازه کار به آن فرد اقامت یک ساله داده می شود. در این روش اقامت 3 ساله اعطا می شود که از نوع توریستی می باشد؛ بدین معنا که شما اجازه کار در ترکیه را ندارید. ثبت شرکت: ثبت شرکت به تنهایی حق دریافت اقامت را به اشخاص نمی دهد اما پس از دریافت اجازه کار از طریق ثبت شرکت می توان اقامت یک ساله رادریافت کرد. باثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت دائم ترکیه را بدست آورید. شما می توانید با اجاره یک خانه در کشور ترکیه تقاضای اقامت یکساله نمایید .لازم به توضیح است یک خانه میتواند به نام سه نفر تنظیم شود .

 

می باشد. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت نمایند، می توانند تابعیت این کشور را نیز اخذ کنند. علاوه بر این وجود امکانات رفاهی گسترده در این شهر سبب شده است تا مهاجرین ایرانی که استانبول را برای اقامت دائم یا موقت خود انتخاب می کنند، تجربه ی یک زندگی خاص و ایده آل را داشته باشند.در این میان مسلک استانبول، یکی از معروف ترین و لوکس ترین مناطق استانبول است که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی واقع شده است. Rating 4,0 (1.642) این کلاسها به جهت افزایش مهارت و کسب تجربه کاری برای افراد بیکار برگزار می شود. این نوع مجوز معمولاً به مدت یک سال اعطا می شود و همسر و فرزندان حق دریافت اقامت در ترکیه را به عنوان اسکورت دارند. فروش املاک به اتباع خارجی در حال حاضر در سطح جهان به عنوان یکی از راه های کسب درآمد ارزی می باشد. خرید ملک: بنا بر قانون شماره ۶۴۵۸ که در تاریخ ۱۱٫۰۴٫۲۰۱۳ در روزنامه رسمی جمهوری ترکیه منتشر شده است اتباع خارجی با خرید ملک می توانند اقامت یک ساله این کشور را گرفته و تا هشت سال این اقامت را تمدید کرده و پس از هشت سال می توانند برای اقامت دائم مراجعه نمایند. 

استانبول مهمترین شهر ترکیه است که تاریخ و فرهنگ غنی، محبوبیت در بین گردشگران و بازار همیشه داغ خرید و فروش خانه و آپارتمان، آن را به مقصدی ایدهآل برای سرمایهگذاری مسکن و متقاضیان تبدیل میکند. دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین 3.460 لیر برای یک نفر در ماه است. موسسه مهاجرتی حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه متخصص اموری همچون اخذ اقامت ترکیه ، اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه ، اخذ چالیشما ایزین (مجوز کار) ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و خرید ملک در ترکیه است و افتخار آن را دارد که به شیوههای بسیار عالی و با کمترین هزینه اقامت ترکیه را برای شما اخذ نماید. شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت ترکیه را از طریق کاربدست آورید این است که یک شرکت ترکیه ای شما را بعنوان پرسنل بپذیردبرای کسب این نوع اقامت، شما باید تخصص ویژه ای برخوردار باشید و در زمان درخواست شرکت ترکیه ای به همکاری با شما، طبق آمار وزارت کار و رفاه ترکیه، نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما بیکار باشد. کپی برابر اصل نمودن و یا محضری کردن کپی هر پاسپورت که معادل ۲۰۰ لیر برای شما هزینه خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: